123123 کاربران اپل به وفاداری کورکورانه به این برند اعتراف کردند!
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 3672
بازدید کل : 98662
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

کاربران اپل به وفاداری کورکورانه به این برند اعتراف کردند!
شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:9 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

دوهزار کاربر اپل در یک نظرسنجی شرکت کرده‌اند که در آن ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که هنگام خرید دستگاه‌ جدید تنها چیزی که برای آنها مهم است لوگوی اپل است که در پشت دستگاه نقش بسته است. از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین پرسیده شد که آیا می‌توانید تصور کنید که محصول دیگری غیر از اپل در اختیار داشته باشید که ۷۸ درصد شرکت‌کنندگان به این سوال پاسخ منفی دادند.


اما وقتی با دید موشکافانه‌تری به این نظر سنجی نگاه شود می‌توان به نتایج جالب‌تری رسید. تنها ۱۰ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی صاحب گوشی آیفون ۵S و یا ۵C بوده‌اند. ۵۲ درصد آی‌فون ۵، ۲۹ درصد آیفون ۴ و یا ۴S و ۹ درصد از شرکت‌کنندگان دارای گوشی‌ آیفون ۳G و یا ۳Gs بودند.
این نکته نیز جالب است که ۶۰ درصد از دارندگان اپل به وفاداری کور‌کورانه خود از محصولات این شرکت اعتراف کرده‌اند و ۵۴ درصد اظهار داشته‌اند که آی‌فون خریده‌اند به این دلیل که گوشی قبلی آنها آیفون بوده است. ۲۸ درصد نیز اعلام داشته‌‌اند که در هنگام خرید بهترین گزینه برای خرید آیفون بوده است. همچنین ۳۷ درصد مدعی بودند که به رابط کاربری آیفون عادت کرده‌اند و ۲۵ درصد اپل خریده‌اند چرا که یکی از اعضای خانواده آنها اپل داشته است.

باید یک نکته را در نظر داشت که، با اشباع بیشتر بازار از گوشی‌های سامسونگ می‌توان انتظار داشته که نتایج نظر سنجی محصولات سامسونگ مشابه خواهد بود چراکه سامسونگ نیز کاربرانی دارد که به رابط کاربری گوشی‌های این شرکت عادت کرده‌اند و خانواده‌ای نیست که در آن کسی گوشی سامسونگ نداشته باشد، با این حساب تاثیر خانواده و دوستان نیز در خرید گوشی‌های سامسونگ می‌تواند دخیل باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب، ،
:: برچسب‌ها: معرفی ، گوشی نوکیا ، اندروید,

آرشیو کامل نوشته های پیشین